Monday, February 02, 2009

4days spent with baby

i'm back!
spent the 2days @ baby's house..
on the 3rd day..
we went to malacca with his bunch of friends.
got to know 3 new friends..
kate, eunice & eileen.
they are nice lil chattable peeps.

it was quite fun.
went A-Famosa.
played with water lor..
something like wild wild wet like that.
i am happy.
cos baby is having fun.
seeing him happy is my greatest wish.
seeing him happily enjoying..
it makes me happie too.

wanted to upload those 2 pics that i have taken with baby..
but i'm simply too tired to do so.
maybe tml night or few days later if i still have e energy..
didnt have enuff slp these few days in msia.
especially on sat.
only had a mere of 5hrs slp & off we went to play water liao..
baby has been driving long journey too..
after all those fun..
we rushed & headed to vl to fetch simon & ah jui to pat's house.

baby is more worse.
he sent me home..
& then made his way back to his JB house.
we were totally flat on sat late night.
slept for about 5hrs++ & went to work after almost a week of holidays.

宝贝。。
看到你跟朋友在马六甲玩得那么开心。。
我也想开了。。
我真的很替你开心。
这次我真的相通了。
我决定不会像以前这样了!
因为我不想失去你。。
同样的。。我也不想失去这两年的感情。
我不要到最后才后悔。
到时候就来不及了。
我会相信你。。
相信你不会做对不起我的事。
我会很努力。。不会胡思乱想!
我知道你对我快要没有感觉了。
这都是我一手造成的。。
因为我。。
你失去你的自由。。
你这个女朋友很坏吧?。。
对不起。。
我把你绑得太紧了。
现在后悔都来不及了。
我真的觉得惭愧。。

因为太爱你。。
才怕失去你。。
所以拼命占有你的人。。
占有了你的时间。
害到你没有了自己的时间。。
没了私人空间。
我知道你曾经对我很好。
但是这些都来得太晚了吧。。

我已经再也抓不住你对我的爱。。
再也抓不住你的心。。
再也不会看到你对我的好了。。

我是自作自受。。
害了你。。害了自己的幸福。。

我向你道歉。
对不起宝贝。。

我不知道我还能叫你宝贝多久。。
但我还是会珍惜未来剩下的时间。。

No comments: