Monday, February 16, 2009

bored.

What is your True Fear?
Your Result: Losing Someone

You love affection and the people in your life more than anything. Your greatest fear is that one day someone you care about won't be there anymore. You are a very friendly and inviting person, who draws in a lot of friendships with your kind, considerate, and loyal nature. However, deep down you are slightly insecure and unsure of yourself. You couldn't deal with it if you didn't have one of your loved ones in your life anymore. You don't have too much to worry about though, because with a friend like you, no one will want to lose you either!

Being Alone
Disappointment
Looked down on
Death
Where Your life is Going
Commitment
What is your True Fear?
Quiz Created on GoToQuiz

was browsing rach's darling bloggie..
sounds interesting..
so anyhow pick one & go for it..
lolx.

waiting for baby to reach home.



昨天是情人节。。
虽然我什么礼物都没有。。
因为他没钱了。。

但是我还算是蛮开心的。。
因为宝贝陪我。。
又对我好好!

宝贝,
谢谢你!
谢谢你在情人节那晚陪我。。
我看得出你的用心。。
放工回家的时候塞车。。
来的时候又塞车!
特地赶回家洗澡又得要赶下来接我下班。

我知道你昨天也很累。。
所以我其实有点感动。。
我很清楚塞车真的很累。。

然后和jer,shihua在river valley吃夜宵!
回到家真的是精疲力尽了。
尤其是我。。
因为我忙了整天!
大概四点多睡觉。。
今天早上又九点半起床。
下班后。。
我们刚才还吃了晚餐。。
顺便买了我的鞋子!
好贵噢!

臭宝贝!
怎么你没阻止我!?
$70.00的鞋子啊!
我的妈。。
我还是很心痛!

到家后。。
宝贝又陪了我一下下。。
过后就走了。
宝贝还在和朋友喝茶吧。。

不说了。
有点累了。。
这个礼拜有的我忙了!
救命。。

No comments: