Monday, June 09, 2008

a bleeding heart

watched the "kungfu panda" today..
very funny.
its in cantonese version.

sorted some things out.
i should be going next week on my off day.
no choice this time.
do i?

sick.
bad flu getting worse.
cough still so-so.
fever gone down.
but voice became worse.
so sicky now.

i felt so sick of life le.
work.
work.
work.
low pay!

i wanna be rich women & go shopping whenever i like..
ok.
i'm dreaming.
i know.
i woke up.

tml work again.
oh manx.
split end.
sianx.
everything is just so sianx.

不要一直让我对你死心,
别让一切都变得太迟。。
不要等到一切都来不及挽回了才做出补偿!
到时候。。
留下来的也只有遗憾。
我们之间真的出现了很严重的问题。。
彼此的距离越来越遥远。
他还爱我吗?
为什么我感觉不到了?
他还会关心我吗?
为什么我都看不出也感觉不到?
为什么对我那么不理不睬又冷冰冰?

我们的问题到底是不是一个问题?
还是问题已经不存在了?

我很累。
但我不想放手。
我始终是爱着你。
深深爱着你是一个错吗?
我只是要你疼我,关心我,爱我。
难道世界再也没有人能做到吗?
我不是没道理就流眼泪伤心地哭,
而是真的觉得心里很不踏实,没了安全感。。
才会伤心流泪。

我很怕。
我真得很害怕。
有没有人能借我一个可靠的肩膀让我哭出来?

No comments: