Tuesday, January 08, 2008

i never feel so tired before..

finish work at 7pm today.
went steamboating session with rach & daniel.
rach asked the rest but..
they nvr come lor.
very packed over there.
daniel is really damn lousy in eating.
so fast surrender..
>__<"

i kept munching on my meatballs & golden mushroom.
haha*
so shiok.
i think i ate more than 20 meatballs.
not forgetting my pig's liver.
isnt that much right?

then chatted awhile.

went back to esplanade to find baby.

一直在想到底要不要去。。
放工后,
真得很累!
我的脚一直想要回家。
但是。。
我的心却不想放弃。
结果,
我的心战胜我的双脚。
最后还是去了。
为一想要的只是希望能够给他一个小小的惊喜。。
也希望他能明白我对他的用心良苦。

当我决定去的时候,
我就知道自己的心已经完完全全飞到他的身边。
到了一个连我自己都不能控制的地步。。。

bought my bag already..
finally!!!
its still considered my xmas present for myself.

我又要破产了。。
糟糕!
又得牺牲我最爱的薯条了。。
没得吃薯条了!
这是没办法的办法。

No comments: