Wednesday, November 12, 2008

:) :) :)

bday is over.
i am happy somehow.
no celeb was done.
i didnt want all this.
my wishes came true.
baby acc me all e way more than 24 hrs before & after my bdae.
i am happy.
cos thats all i wanted all along.
being able to stay beside your loved ones during your special day is the most meaningful thing for me.
perhaps not others.
well..
its me.

activated my auto roam.
wee*
finally~~~

i love my baby.
the lil diamond necklance he got for me was lovely.
just that i simply love e necklance he bought for me previously.
afterall..
its still his gift right.

献给我一生中最爱的成华宝贝,
谢谢你!
你买的蛋糕。。
就是因为你买的。。
我吃得很开心。。
嘴里都是甜甜的。。
就像巧克力在嘴里溶化那样的感觉!

你送我的小钻石项链,
我是真的很喜欢!
只是我还对你之前卖给我的链很有感情。。
所以我不舍得脱下带上新的!
但我答应你。。
下次和你出门的时候。。
我再带上让你看看!

因为去年的工作时间,
你没法陪我。
但今年你都补偿了!
我非常开心。
我真不敢想象没有你,黄成华!
没有了你。。
我的世界就变得没有色彩。

谢谢你给我从没得到的宠爱。。
我一定会继续等你做个更好的good boyboy!

原来。。
能拥有最深爱的人陪在身边度过最特别的一天才是最美好的!
这种幸福即使是用钱都卖不到的!
我很幸福了。
我知道我的宝贝很疼我!

淑贤永远最疼最爱的人就是成华了。。!!!

No comments: